Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Bijvoorbeeld omdat u geen of verkeerd antwoord heeft gekregen op een brief of e-mail? Of omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd is geweest? Dan kunt u een klacht indienen.
Let op: meldingen over de openbare ruimte, groenonderhoud, riolering enz. geeft u door via ons meldingsformulier openbare ruimte, en niet via het formulier op deze pagina!
Wat u moet weten
- Heeft u een klacht over een besluit dat door de gemeente is genomen? Dan kunt u geen klacht indienen. Wel kunt u bezwaar maken of beroep aantekenen
- U kunt alleen een klacht indienen als de aanleiding voor uw klacht minder dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden
- U kunt geen klacht indienen als dezelfde klacht al eerder is behandeld
- Wij beoordelen uw klacht vertrouwelijk Mogelijk vragen wij u om uw klacht mondeling toe te lichten
- U krijgt bericht over de beslissing over uw klacht
Klacht over buurt
Heeft u een klacht of tip over uw buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Last van zwerfvuil, een verstopte riolering of losse stoeptegel? Maak dan een melding.
Schriftelijk indienen
U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Stuur een brief met de volgende gegevens:
- Uw naam en adres
- Uw klacht (over wie of wat gaat het en wanneer heeft het voorval plaatsgevonden)
- Uw handtekening
Gemeente Gulpen-Wittem
t.a.v. Klantcontactcentrum
Postbus 56
6270 AB Gulpen
Niet eens met het besluit over uw klacht
Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht door de gemeente is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.
Meer informatie over de interne klachtenregeling vind u hieronder.
Klachtenregeling (PDF, 1.2 MB)
Contact met de gemeente
U bent welkom in het gemeentehuis in Gulpen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.
14 043 (vanuit het buitenland +31 43 8800 600)
Bezoekadres: Willem Vliegenstraat 12, 6271 DA Gulpen
Postadres: Postbus 56, 6270 AB GulpenNu open tot 16.30 uur
Morgen: 9.00 - 16.30 uur