Verhuist u naar of binnen de gemeente Gulpen-Wittem?
Dan moet u dat uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum melden bij de gemeente.
Verhuizing doorgeven met DigiD
Wat u moet weten
Wat heeft u nodig om uw verhuizing digitaal door te geven (vóórdat u start met digitaal invullen van het online verhuisformulier):
- Uw DigiD inlogcode
- Een huurovereenkomst, koopakte (of akte van levering) of een toestemming inschrijving op adres.
Een toestemming inschrijving op adres is het document waarop de hoofdbewoner akkoord verklaart dat u op hetzelfde adres gaat wonen (inwoning). Bij een toestemming inschrijving op adres is ook een kopie van het geldige legitimatiebewijs van de hoofdbewoner nodig.
Het formulier 'Toestemming inschrijving op adres' kunt u bij ons klantcontactcentrum opvragen via e-mail: info@gulpen-wittem.nl of tel. 14 043.
Van het huurcontract stuurt u een volledige kopie mee. Van de koopakte stuurt u alleen het gedeelte mee waarop uw adres- en persoonsgegevens staan, en het gedeelte waarop uw handtekening staat.
- Namens uw partner melding doen van zijn of haar verhuizing kan alléén als u getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap heeft. Zo niet, dan moet uw partner zelf verhuisaangifte doen.
- Verhuist u van Gulpen-Wittem naar een andere gemeente? Dan meldt u uw verhuizing bij uw nieuwe gemeente. U wordt dan automatisch bij ons uitgeschreven.
Contact met de gemeente
U bent welkom in het gemeentehuis in Gulpen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.
14 043 (vanuit het buitenland +31 43 8800 600)
Bezoekadres: Willem Vliegenstraat 12, 6271 DA Gulpen
Postadres: Postbus 56, 6270 AB GulpenVandaag: 9.00 - 16.30 uur
Morgen: 9.00 - 16.30 uur