Verhuist u naar of binnen de gemeente Gulpen-Wittem? Dan moet u dat uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum melden bij de gemeente
Verhuizing doorgeven met DigiD
Wat u moet weten
Wat heeft u nodig om uw verhuizing digitaal door te geven (vóórdat u start met digitaal invullen van het online verhuisformulier):
- Uw DigiD inlogcode
- Een huurovereenkomst, koopakte (of akte van levering) of een toestemming inschrijving op adres.
Een toestemming inschrijving op adres is het document waarop de hoofdbewoner akkoord verklaart dat u op hetzelfde adres gaat wonen (inwoning). Bij een toestemming inschrijving op adres is ook een kopie van het geldige legitimatiebewijs van de hoofdbewoner nodig.
Het formulier 'Toestemming inschrijving op adres' kunt u bij ons klantcontactcentrum opvragen via e-mail: info@gulpen-wittem.nl of tel. 14 043.
Van het huurcontract stuurt u een volledige kopie mee. Van de koopakte stuurt u alleen het gedeelte mee waarop uw adres- en persoonsgegevens staan, en het gedeelte waarop uw handtekening staat.
- Namens uw partner melding doen van zijn of haar verhuizing kan alléén als u getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap heeft. Zo niet, dan moet uw partner zelf verhuisaangifte doen
- Verhuist u van Gulpen-Wittem naar een andere gemeente? Dan meldt u uw verhuizing bij uw nieuwe gemeente. U wordt dan automatisch bij ons uitgeschreven.
Ook kunt u een formulier Toestemming inschrijving op adres downloaden (PDF, 43.9 kB), invullen en inscannen. Bij het doorgeven van uw verhuizing kunt u dit formulier vervolgens ingevuld uploaden.