Raadsvergadering donderdag 18 december

De gemeenteraad van Gulpen-Wittem vergadert op donderdag 18 december vanaf 19.00 uur.

Op dit moment staan (onder andere) de volgende onderwerpen op de voorlopige agenda:

  • Benoeming van R.J.B. (René) Hameleers als plaatsvervangend commissielid namens Fractie Franssen
  • Slotwijziging 2025
  • Normenkader 2025
  • Belastingverordeningen 2026
  • Zienswijze toetreding Solido
  • Financiële verordening 2025 e.v. en Controleprotocol 2025 e.v.
  • Verordening Bedrijveninvesteringszone 2026-2030 kern Gulpen
  • Renovatie gemeenschapsvoorziening Het Patronaat Epen
  • Voortzetten Starterslening
  • Adviesrecht gemeenteraad woning Bommerigerweg 26b Mechelen
  • Adviesrecht gemeenteraad Ontwikkelvisie Slenakerweg 23 Gulpen
  • Koersnota toekomstig sociaal ontwikkelbedrijf Maastricht-Heuvelland
  • Verordening maatschappelijke ondersteuning Gulpen-Wittem 2026
  • 2e begrotingswijziging 2025 GR WOZL

De definitieve agenda wordt aan het begin van de vergadering door de gemeenteraad vastgesteld.

Wilt u meer informatie over de onderwerpen die op de (voorlopige) agenda staan?

Op onze raadsinformatiesite vindt u meer informatie en kunt u de bijbehorende stukken bekijken.

U bent bovendien van harte welkom om te komen kijken en luisteren. Maak dan gebruik van de achteringang van het gemeentehuis, aan de zijde van de Timpaantuin/kerk. De raadsvergaderingen worden ook live uitgezonden via bovenstaande raadsinformatiesite.

Heeft u vragen?

Neem dan gerust contact op met de griffie. De griffie is van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 043 88 00 769 en via griffie@gulpen-wittem.nl.

Contact met de gemeente

U bent welkom in het gemeentehuis in Gulpen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.

Afspraak maken