Wilt u een vergunning voor een evenement aanvragen of een melding indienen? Dan dient u deze aan te vragen via de EvenementenAssistent. Deze EvenementenAssistent is een online dienst waarbij de vergunningaanvraag of melding van een evenement verregaand geautomatiseerd is. Alle 18 Zuid-Limburgse gemeenten maken gebruik van dit systeem, waardoor er eenduidig wordt gewerkt. Dit betekent dat u ook een gemeentegrensoverschrijdende aanvraag in één keer in kunt dienen. Evenementenorganisatoren, politie, brandweer en GHOR maken gezamenlijk gebruik van deze applicatie.
Uw evenement indienen via de EvenementenAssistent
Wat u moet weten
Een eerste aanvraag via de EvenementenAssistent kan enige tijd vergen. Echter, bij een volgende editie van hetzelfde evenement heeft u het voordeel dat u een eerdere aanvraag als uitgangspunt kunt gebruiken. U hoeft dan alleen nog maar mutaties hierop door te voeren. Verder heeft dit systeem als voordeel dat dit gekoppeld wordt aan de evenementenkalender van de hulpverleningsdiensten. Op deze manier hebben medewerkers van de hulpverleningsdiensten politie, brandweer, GHOR en de bevolkingszorg (namens de 18 Zuid-Limburgse gemeenten) toegang tot alle informatie.
Heeft u vragen hierover? Neemt u dan contact op met Clasina Debets via clasina.debets@gulpen-wittem.nl of telefoonnummer 14 043.
Evenement nog eens extra promoten op de online gemeentekalender
Wilt u uw evenement ook op de drukbezochte online evenementenkalender van de gemeente Gulpen-Wittem promoten? Vul hiertoe het formulier ‘Promoot uw evenement’ in. Uw evenement verschijnt na aanmelding snel op de populaire online gemeentekalender.
Contact met de gemeente
U bent welkom in het gemeentehuis in Gulpen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.
14 043 (vanuit het buitenland +31 43 8800 600)
Bezoekadres: Willem Vliegenstraat 12, 6271 DA Gulpen
Postadres: Postbus 56, 6270 AB GulpenVandaag: 9.00 - 19.00 uur
Morgen: 9.00 - 12.30 uur